Cred că e o conspiraţie

Azi am stat destul de mult prin staţie la Universitate. Nu m-am plictisit aşa de tare, chiar dacă am stat cam vreo 20 de minute. Problema este alta: de ce vin aşa de multe trolee 66. Este chiar aşa de căutată linia asta? Că dacă e aşa poate mă mut prin zonă ca să îmi vină transportul mai repede.

Uite, de exemplu, portughezii ca sa nu mai piarda timpul prin tribunale sau mai stiu eu pe unde, s-au gandit ca in ce priveste divorturile acestea se pot rezolva si online pentru ca nimeni nu isi doreste sa piarda timp pretios mai ales cand e vorba despre ceva ce nu vrei sa se intample si de care vrei sa scapi cat mai repede posibil, plus ca nimeni nu te taxeaza mai mult decat face. Nu ca la noi de nu stii de unde sa mai scoti bani sau pe unde sa mai scoti camasa, cum sa mai schimbi niste bani pe care ii aveai dositi la ciorap, cum cauti un curs schimb bnr cat mai bun.

In fine, poate o sa ajunga si in Romania asa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu